Pierwsza historia opowiada o marzeniach małej dziewczynki, która pragnie mieć kota, a biurko towarzyszy jej, gdy rysuje swojego wymarzonego przyjaciela. Następna to opowieść komody o tym, że warto przechowywać cenne pamiątki, szczególnie, jeśli wkrótce para młodych ludzi zostanie rodzicami. Stół jest świadkiem rozwoju bezcennej relacji babci z wnukiem, a szafa opowiada o tym, jak dorastająca córka pomaga mamie wybrać strój na randkę z tatą. Wszystkie historie skomponowane są w taki sposób, że dopiero na samym ich końcu dowiadujemy się, iż świadkiem wydarzeń i narratorem opowieści jest mebel.
Koncepcja oparta na haśle „Tworzymy meblowe historie” z jednej strony wskazuje na produkcyjny charakter firmy jako „twórców”, z drugiej strony umieszcza mebel w centrum historii ich użytkowników. W komunikacji nowego hasła ważne jest także jego graficzne przedstawienie. W słowie „meblowe” litera w przedstawiona jest w formie serca. To nawiązuje do uczuć i pasji, jakie pracownicy FORTE wkładają w swoją pracę, ale także, jakie wiążą się z meblowaniem pokoi, pierwszych mieszkań, zakupów mebli przez klientów. Często są to ważne momenty, które po latach wspomina się z sentymentem.
Zobacz również
Kampania w niebanalny sposób przedstawia meble jako dyskretnych uczestników naszego życia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach