Nie ma co ukrywać – content ma olbrzymie znaczenie dla wzrostu marki i tworząc strategię komunikacji nie możesz go pominąć. Jednak jakiego contentu tak naprawdę oczekują od marek? Dowiedz się tego z bezpłatnego webinaru, który przygotowaliśmy we współpracy z Filipem Beźnickim ze Stratosfery.
Dzięki webinarowi:
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- Poznasz dwie główne teorie wzrostu marek i zrozumiesz, jaką rolę odgrywa content w każdej z nich;
- Zrozumiesz, co jest kluczowe w budowaniu komunikatu do konsumenta i dzięki czemu marka wygrywa;
- Dowiesz się, o czym nie możesz zapomnieć tworząc strategię marki i komunikacji, aby konsument wybrał ciebie, a nie konkurencję.
Wszystkie analizy, które zobaczysz zostaną na modelu, DYLEMATA™, służącemu Stratosferze do opracowywania strategii jej klientów.