Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia, a także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy
i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotworu w łagodną chorobę: edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie, wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjentom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem.
Zobacz również
Październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka – fundacje przypominają o istocie badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka. Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Dane pokazują, że co roku choruje na niego blisko 1,7 miliona kobiet na świecie. Przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie jest wyrokiem. Ideą Fundacji Alivia jest przypominanie o tym nie tylko w październiku, ale przez cały rok.
Aby wesprzeć akcję marki Less is More, w terminie od 18 do 31 października należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Zachęcamy do dzielenia się akcją „Ty kupujesz, my pomagamy“ z innymi kobietami oraz do udostępniania zdjęć z wybranym kremem marki oznaczając Hebe, Less is More i Fundację Alivia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing