1. W marketingu najważniejsze jest…
Dobra Intuicja.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
„Axe. Klikasz?” z Borysem Szycem
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, czego uczą…
Pokory.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Zrewidowana Strategia i Kreacja Marki Żubr
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
NIKE. TAKE IT TO THE NEXT LEVEL.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Wszechobecny megatrend na „autentyczność”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Nie ma takich. Wszystko ma sens, jeśli tylko jest dobrze dopasowane i potrzebne do wyzwań.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wzajemna szczerość, zaufanie i partnerstwo.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Kultury i sztuki.
10. Moja kampania marzeń…
Każda kolejna 🙂
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…
…lubię gry i zabawy, a marketing to właśnie rodzaj takiej gry o serca ludzi, a w efekcie o udziały rynkowe. Fajne jest to, że siedzimy sobie wszyscy w swoich „obozach” i prowadzimy ciągłą grę o rynek 🙂
Tycjan Lewandowski
Brand Director Marki Żubr w KP
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Headlines. Tam jako Consultant PR/Event realizował projekty m.in. dla Unilevera (Dove, Flora, Rama), Jansen Cilag (Evra) czy WWF.
Między 2004 – 2006 w Agnecji G7 (dawne D’Arcy) jako Strategic Planner pracował dla PTC (Era, Heyah, Tak Tak), Kredyt Banku i marki 7 Days (launch marki w Polsce).
W 2006 roku przeszedł na stronę kliencką do Unilevra i do połowy 2011 jako Brand Manager a potem Category Manager tworzył i wcielał w życie strategie dezodorantów Axe (m.in. relaunch marki, rewitalizacja całej linii zapachowej, kampania „Klikasz?” z Borysem Szycem), Rexona oraz Dove. Od połowy 2011 roku w Kompanii Piwowarskiej jako Brand Manager wprowadził na rynek Tyskie Klasyczne (sub-wariant Tyskiego), a od dwóch lat opiekuje się marką Żubr, która w 2014 roku zdobyła historyczną pozycję lidera (ilościowo i wartościowo) rynku piwa w Polsce.
Zawodowo pasjonuje go pojęcie marki i strategia komunikacji.
Prywatnie filozof, fotograf amator, fan dobrej kultury i… koszykarz. Dla basketu poświęcił 10 lat swojego życia kończąc karierę w pierwszoligowym AZS Koszalin na pozycji rozgrywającego w 2002 roku.
Absolwent Warszawskiej Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R.Łazarskiego.
Zdobywca nagród m.in. Srebrne Effie 2008 (Axe re-launch), Golden Arrow 2008 (Axe Hot Patrol), Media Trendy 2008 (Axe), Grand Webstar 2007 (Axe).