Rozpoczął się Open’er Festiwal i tysiące fanów muzyki jak co roku przybyło do Gdyni, by wspólnie bawić się na koncertach. Tymbark, jako partner festiwalu, przygotował dla wszystkich uczestników wyjątkowe atrakcje.
Na Open’erze powstała wielka Tymbarkowa strefa chillout’u przypominająca plażę, przy której cumuje zielony katamaran. Po szalonej zabawie na koncertach, festiwalowicze mogą z Tymbarkiem odpocząć na hamakach i skorzystać z darmowego Wi-Fi.
Zobacz również
W strefie Tymbarkowej odbędzie się też wyjątkowy event. Wraz z WhyDuckiem, polskim artystą, uczestnicy festiwalu pomalują osiemdziesiątą butelkę z urodzinowej edycji Owoców Świata. Etykieta napoju zostanie zaprojektowana na ogromnej, 3,5-metrowej makiecie butelki. Z okazji jubileuszu 80-lat marki powstała seria artystycznych etykiet egzotycznych napojów Tymabarku – artystyczne wydarzenie uczci i zwieńczy urodzinową kolekcję.
Dodatkowo, przez cały czas trwania festiwalu, o obecności Tymbarku w Trójmieście przypomina outdoorowa kampania marki, która nawiązuje do festiwalowych emocji i doskonałej zabawy w rytmie muzyki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]