Teraz te emocje możemy przeżywać jeszcze częściej. Kapsel Tymbarku zyskał nową, niesamowitą umiejętność – nauczył się odczytywać zdjęcia w Internecie! Wystarczy chwila, by sprawdzić, co Kapsel powie o Waszej fotografii. A przy okazji można wygrać też fantastyczne wakacyjne nagrody!
Tymbark ceni prawdziwe, szczere relacje, dlatego postanowił podkreślić, że wspólne zdjęcie z przyjaciółmi to wspaniała pamiątka. Bycie sobą w zgranej grupie znajomych to idea, która została już zaakcentowana w ostatniej kampanii telewizyjnej. Teraz powraca w akcji digitalowej marki.
Zobacz również
Zabawa z FunBotem opiera się na technologii sztucznej inteligencji. Dzięki innowacyjnemu algorytmowi wirtualny Kapsel Tymbarku zyskał umiejętność bystrego komentowania tego, co zobaczy na fotografiach: ludzi, miejsca, przedmioty codziennego użytku, a nawet celebrytów! Wystarczy wejść na stronę www.funbot.tymbark.com i załadować swoje zdjęcie, by poznać jego reakcję – sprawdźcie! Na zdjęciach uwieczniamy pozytywne emocje, pamiętne sytuacje, ulubione miejsca i rzeczy, ludzi i przede wszystkim – dobrą zabawę. Warto podzielić się wspomnieniami z Tymbarkiem i uzyskać unikalną pamiątkę, a przy okazji – dać sobie szansę na wygranie wyjątkowych nagród.
Choć Kapsel docenia wszystkie przesłane zdjęcia, szczególnie czeka na te, które przedstawiają właśnie prawdziwą przyjaźń. Kapsel chce stworzyć galerię prawdziwych przyjaźni i zdjęć Tymbarkowych paczek! Każdy, kto weźmie udział w zabawie z FunBotem, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy przesłać zdjęcie swojej ekipy, które Kapsel już skomentował i odpowiedzieć na aktualne pytanie (każdego tygodnia Tymbark zaplanował inne). W zamian za najlepsze odpowiedzi – czekają rewelacyjne nagrody!
Konkurs będzie trwał przez kolejne 6 tygodni. Codziennie do wygrania jest 10 poduszek Tymbark, a raz w tygodniu wśród laureatów z całego tygodnia przyznane zostaną: nagrody drugiego stopnia – siedem aparatów Polaroid Snap oraz nagroda główna – 5 000 zł na wakacje z całą paczką. Dzięki takiej atrakcji zwycięską paczkę czeka jeszcze więcej fantastycznych wspomnień!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wejdź na stronę i sprawdź!
Słuchaj podcastu NowyMarketing