Kampania telewizyjna zakłada emisję spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych w Polsce – takich jak TVN czy Polsat, a także na kanałach tematycznych. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku linii Owoce Świata. Bohaterami spotów są wyjątkowo barwne i charakterystyczne osobowości – roztańczone tukany z ciepłych Filipin oraz uśmiechnięte renifery z mroźnej Finlandii.
Najnowszą kampanię Owoców Świata wyróżnia dynamika, rytmiczna muzyka i egzotyczna grafika, które dopełnia dobrze znane i lubiane przez konsumentów hasło: „dają z liścia”.
Zobacz również
W ramach internetowych działań skierowanych do fanów linii Owoce Świata, przewidziane są między innymi konkursy na portalu Facebook, z atrakcyjnymi nagrodami i licznymi niespodziankami.
Realizacja: dom mediowy: ZenithOptimedia, agencja: Brainbox, dom produkcyjny: Plankton
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing