Pod koniec sierpnia marka była obecna na kolejnym muzycznym wydarzeniu – Kraków Life Festival.
Przez całe wakacje Tymbark udowadniał, że potrafi się świetnie bawić i rozkręcić każdą imprezę. Na Kraków Live Festival marka zakończyła tegoroczny sezon festiwalowy.
Zobacz również
Tymbark jak zawsze zadbał o to, by każdy mógł odpocząć i zrelaksować się po szalonej zabawie w strefie chilloutu z hamakami i kapselkowymi siedziskami. Festiwalowicze mieli okazję spróbować doskonale znanych, klasycznych napojów Tymbark, a także tegorocznych nowości, takich jak lemoniada Tymbark i Owoce Świata z designerskimi etykietami.
Na upamiętnienie zabawy z Tymbarkiem powstała krótka, dynamiczna relacja, którą można obejrzeć tutaj:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing