trójka YouTuberów ruszyła w trasę zielonym autobusem, by spotkać się z fanami i wielbicielami owocowego orzeźwienia od Tymbarku. Wraz z uruchomieniem silnika wesołego autobusu ekipy Tymbarku, wystartował też oficjalny profil marki na Snapchacie!
Nie zdziwcie się, jeśli w najbliższym czasie na polskich drogach miniecie wielki, zielony autobus do złudzenia przypominający sad na kółkach. W miniony weekend w trasę ruszył bowiem Tymbarkowy bus, który już odwiedza kolejne miasta. Jeśli go spotkaliście, najpewniej niedługo zatrzyma się także u Was! Autobus parkuje w kolejnych miejscach, w których odbywają się spotkania z YouTuberami doskonale znanymi ze Studia Tymbark – Jasiem Dąbrowskim, SKKF’em i Zuzią.
Zobacz również
Mobilne Studio Tymbark, czyli nasz wesoły autobus, w ramach Tymbark Tour odwiedza poszczególne miasta na zaproszenie widzów Tymbarkowego kanału na YouTube. Podczas spotkań będą nagrywane kolejne odcinki Studia Tymbark, w których będą mieli okazję wystąpić wybrani fani. Każdy, kto przyjdzie na spotkanie z ekipą Studia Tymbark, może skorzystać z wielu atrakcji, które towarzyszą eventom. Można stworzyć własnego gifa w specjalnej budce, zagrać w tymbarkowego twistera, zrobić sobie zdjęcie na tle miasta znanego z najnowszego spotu Owoców Świata i świetnie się bawić podczas próby opuszczenia escape room’u zaaranżowanego w autobusie. Na pamiątkę można dodatkowo zgarnąć unikalne tymbarkowe gadżety.
W sobotę odbyło się pierwsze spotkanie w Warszawie, tuż pod Pałacem Kultury i Nauki, a w poniedziałek Studio Tymbark zawitało do Łodzi. Do końca wakacji planowane są kolejne spotkania – o wszystkich dowiecie się śledząc nowy profil marki na Snapchacie – TymbarkPolska. Zapowiedzi i relacje z kolejnych miast na żywo prowadzą oczywiście prowadzący Studio Tymbark. Sprawdźcie, co słychać na tymbarkowym Snapchacie i bądźcie na bieżąco!
O kolejnych lokalizacjach spotkań z YouTuberami Studia Tymbark można się dowiedzieć śledząc markę w mediach społecznościowych – zachęcamy do obserwowania na bieżąco naszych profili!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tymbark jest tutaj: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube,
Snapchat: TymbarkPolska
Start akcji: 30.07.2016 r.
Agencja odpowiedzialna za akcję: Agencja Eventowa Mea Group, Talent Media
Agencja odpowiedzialna za social media marki Tymbark: TBWA
Słuchaj podcastu NowyMarketing