Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała nową stronę marki Tymbark, która w soczysty i pełen kolorów sposób realizuje strategię „KOCHAJ ZDROWIE! KOCHAJ ŻYCIE!”. Nowoczesna, przejrzysta stylistyka sprawia, że publikowane treści przyswajane są w pełni komfortowo także na urządzeniach mobilnych, pod które serwis jest w pełni przystosowany.
Na www.tymbark.com nie mogło oczywiście zabraknąć kultowego Kapsla wraz z jego wyjątkowymi hasłami. Dzięki zakładce social media użytkownicy na bieżąco mogą śledzić materiały publikowane na kanałach marki.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]