Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Tymbarkowa egzotyka w najnowszej edycji „Must Be The Music”

W kolejnej, dziewiątej już edycji „Must Be The Music” zagoszczą Owoce Świata od Tymbarku.
O autorze
1 min czytania 2015-03-17

Startuje 9 edycja „Must Be The Music” – popularnego muzycznego talent show, wyłaniającego wyjątkowych, nieszablonowych artystów. W programie pojawi się m.in. Egzotyczna Strefa w unikalnej aranżacji tropikalnej dżungli, nawiązującej do egzotycznych smaków z oferty marki Tymbark. Strefa, to miejsce, w którym uczestnicy mogą się zrelaksować, a także poćwiczyć przed występem. W dżungli pojawią się popularni prowadzący – Paulina Sykut – Jeżyna i Maciej Rock, którzy będą sprawdzać jak uczestnicy przygotowują się do występów. W strefie będzie można również zobaczyć Kasię Dereń – trenerkę głosu, która wspiera uczestników przygotowujących się do występów. Również na stole jury nie zabraknie egzotyki. Pojawią się na nim produkty Tymbarku w różnorodnych, maksymalnie egzotycznych wariantach. Dodatkowym wsparciem będzie emisja BBS z barwnymi postaciami nawiązującymi do wariantów smakowych. Linię Owoce Świata w małym formacie tworzą obecnie niezwykłe, egzotycznie owocowe propozycje z najbardziej odległych zakątków świata: meksykański Kaktus, fińska Żurawina, orientalne i tajemnicze liczi z Dalekiego Wschodu oraz pełne smaku filipińskie Mango. Tymbark Owoce Świata to idealna propozycja dla osób poszukujących nietypowych smaków, które  nie godzą się na konsumpcyjną nudę. Już jeden łyk wystarczy, aby poczuć egzotyczny klimat odległych krajów i smak niezwykłych podróży.

Agencja odpowiedzialna za kreację: BrainBox



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj