Święta to magiczny czas, w którym dochodzi do długo wyczekiwanych spotkań. Nawet najwięksi rywale mogą sobie wtedy podać rękę. Marka Tyskie postanowiła zainspirować Polaków pociągiem ponad przedziałami i odwiedziła miasto związane z jednym ze swoich konkurentów. W niedzielne, grudniowe popołudnie na peron w Żywcu wjechał czerwony, podświetlony Tyski pociąg z hasłem: „przejdźmy na TY”.
Piękny pociąg i świetny pomysł na akcję. Mieszkam w Żywcu ponad 40 lat i czegoś takiego nie widziałem – skomentował jeden z obecnych na dworcu Żywczan. Miły gest. Moglibyście wprowadzić taki pociąg relacji Tychy – Żywiec na stałe do rozkładu – dodał drugi.
Zobacz również
Tą akcją chcieliśmy pójść o krok dalej w inspirowaniu Polaków do przechodzenia na TY i pokazać, że nasza kampania to nie tylko słowa. Nasze doświadczenia są dowodem na to, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafia do serc. Świąteczny pociąg Tyskiego jest symbolem tego pozytywnego nastawienia i narzędziem do budowania świątecznej bliskości – mówi Jakub Michalski, junior brand manager z Kompanii Piwowarskiej.
Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. W tym roku marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Przejść na TY w specjalnym wagonie barowym mogli zwycięzcy świątecznego konkursu Tyskiego.
Za pomysł świątecznego pociągu w Żywcu odpowiada agencja Gong, akcję nadzoruje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda odpowiedzialna również za PR i komunikację w social mediach. Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production. Produkcją materiałów wizualnych z trasy pociągu zajął się dom produkcyjny Houdini.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
To nie pierwsza niestandardowa akcja marki Tyskie w tym roku. Wcześniej brand namówił Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana do przejścia na TY, opublikował wspólną reklamę w tygodnikach „W Sieci” i w „Newsweeku” oraz zrealizował trzy niestandardowe akcje przed meczami Polaków na tegorocznym Euro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing