Kolaboracja Tyskiego z Kanałem Sportowym jest efektem wcześniejszych działań, ponieważ marki współpracują ze sobą od dwóch lat, m.in. przy programie HejtPark – Jesteśmy na TY i bieżących inicjatywach takich jak wyjazdowe odcinki z publicznością na żywo. Sport Lager jest limitowaną nowością w portfolio marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej, a także w całej kategorii piwnej. Powstał we współpracy z twórcami Kanału Sportowego i na bazie preferencji fanów Kanału Sportowego.
O premierze Sport Lagera poinformowali założyciele Kanału Sportowego: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski i jego pomysłodawcy podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park”.
Zobacz również
Sport Lager na T
Sport Lager jest fizyczną manifestacją idei marki Tyskie, która łączy mimo różnic. Wspólne piwo dla fanów sportu to zwieńczenie współpracy pomysłodawców Kanału Sportowego, czyli oryginalnego połączenia różnorodnych stylów i osobowości, a także ukoronowanie naszej relacji z Kanałem Sportowym. Nowe piwo to siła bycia na TY zamknięta w jednej puszce – mówi Wojciech Szerszeń, junior brand manager Tyskie.
Limitowany Sport Lager w chmielowym charakterze i wyważonej ilości alkoholu 4.6% jest dostępny w sieci sklepów Żabka w całej Polsce.
Głównym nośnikiem kampanii reklamowej są spoty wideo 6 i 15 sekundowe, działania digital i non standard stworzone przez wiodącą agencję marki – Hutę 19 im. Joachima Fersengelda. Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, postprodukcję Lunapark, udźwiękowienie Juice, reżyseria: Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Design opakowań – BNA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing