„Przejdźmy na Ty” to nie tylko nowa platforma komunikacji Tyskiego, to przede wszystkim efekt strategicznych zmian, jakim od początku roku poddawana jest marka. – Nowa platforma komunikacji to wyraz naszej wizji długookresowej. Zauważyliśmy, że dzisiejszy świat jest pełen podziałów i różnic. Dzielą nas poglądy, gusta, technologia, status społeczny… Tymczasem piwo od zawsze było tym, co nas zbliża. Tyskie to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni. Jesteśmy paliwem socjalnym i tak widzimy naszą rolę w kategorii piwnej. Nowa platforma PRZEJDŹMY NA TY jest tego kwintesencją – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Za Tyskim stoją cztery wieki spotkań łączących miliony Polaków. Marka akcentuje, jak ważne w codziennym życiu jest jednoczenie się ludzi i poszukiwanie tego, co nas spaja za pomocą strategicznej koncepcji kreatywnej „Przejdźmy na Ty”. Komunikację 360 stopni inauguruje spot, w którym Tyskie przekonuje, że przejść na „Ty” możemy z każdym i w każdej sytuacji. Przypomina, że niezależnie od wieku, statusu społecznego czy odmiennego zdania, jesteśmy w stanie budować relacje i odkrywać łączące nas elementy.
Zobacz również
30-sekundowa reklama Tyskiego „Przejdźmy na Ty” zadebiutuje w ogólnopolskiej telewizji 24 września. Komunikacja prowadzona będzie również na kanałach digital oraz social media. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV, OTO Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, agencja Gong – digital.