Nowa kampania Tyskiego, w ramach platformy komunikacji Przejdźmy na TY, ma wpisywać się w długookresową wizję marki. Tyskie podkreśla, że w dzisiejszym świecie, zwłaszcza tym pandemicznym, społeczeństwo jest coraz bardziej podzielone i coraz bardziej sobie obce. Jak przekonuje marka Tyskie, piwo w polskiej kulturze od zawsze było tym, co zbliża. Dlatego marka jako cel stawia sobie znalezienie wspólnego mianownika mimo różnic.
Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy. W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń przejście na TY stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.
Zobacz również
Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda.