Tyskie rozpoczyna kolejna kampanię w ramach platformy „Przejdźmy na TY”

W ramach kampanii, tym razem pod hasłem „Więcej nas łączy niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na TY, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki Tyskiego z polskimi imionami, które są już dostępne w sklepach. Kampanię promuje spot reklamowy oraz działania w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2021-01-26

Nowa kampania Tyskiego, w ramach platformy komunikacji Przejdźmy na TY, ma wpisywać się w długookresową wizję marki. Tyskie podkreśla, że w dzisiejszym świecie, zwłaszcza tym pandemicznym, społeczeństwo jest coraz bardziej podzielone i coraz bardziej sobie obce. Jak przekonuje marka Tyskie, piwo w polskiej kulturze od zawsze było tym, co zbliża. Dlatego marka jako cel stawia sobie znalezienie wspólnego mianownika mimo różnic.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy. W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń przejście na TY stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.

Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj