Tęsknota za bliskością z drugim człowiekiem i możliwością wspólnego spędzania czasu wpisała się w naszą codzienność. Jest ona uczuciem, którego doświadcza większość z nas – niezależnie od poglądów oraz dzielących nas różnic. Po dwóch latach pandemii, zwyczajnie oddaliliśmy się od siebie. Chcąc przywrócić nadzieję na normalność i zwyczajne spotkania, otwieramy rok silną, pełną ludzkich emocji kampanią, której głównym nośnikiem jest wzruszający spot pokazujący autentycznych bohaterów w chwilach radości z bycia razem. Akcja idealnie wpisuje się w DNA Tyskiego, które konsekwentnie przypomina Polakom o tym, co ich łączy, a nie dzieli i zachęca do szukania wspólnego mianownika pomimo różnic – mówi o kampanii Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie.
Przejdźmy na TY – ponadczasowy i uniwersalny przekaz Tyskiego Kompanii Piwowarskiej wybrzmiewa w nowym spocie z całą mocą. Marka pokazuje ludzkie emocje, radość ze spotkań, czasem tych nieoczekiwanych, czasem w bardzo odległych miejscach, a czasem bardzo bliskich. Przejść na Ty można wszędzie – na podwórku, w pubie, na biwaku, w górach… a nawet w kosmosie. Bo budowanie relacji opartych na bliskości nie zna granic.
Zobacz również
Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Lewicka&Kapuściński). 30 i 15-sekundowe wersje będą emitowane w telewizji od połowy lutego.
Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję Platige Image. Za realizację działań reklamowych 360 dla marki Tyskie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności