Tyskie to jedna z kluczowych marek Kompanii Piwowarskiej. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całokształt działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację i produkcję oraz obsługę mediów społecznościowych.
Jesteśmy zadowoleni z przetargu i poziomu pracy agencji Hand Made. O wygranej zdecydowały bardzo dobre zrozumienie grupy docelowej oraz kreatywne, wychodzące poza schematy pomysły. Doceniliśmy też elastyczność i zaangażowanie agencji – komentuje Łukasz Kulczyna, junior digital manager w Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
Umowa zostanie podpisana na 18 miesięcy. Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczyna się z końcem lipca, a do połowy września nastąpi przekazanie wszystkich obowiązków, w tym obsługi mediów społecznościowych. W przetargu wzięło udział 5 zaproszonych agencji: DDB Tribal, OS3, Kalicińscy.com, ASAP&ASAP i wygrana agencja – Hand Made.
Tyskie to jedno z najstarszych piw w Polsce, a zarazem jedno z najchętniej kupowanych i najpopularniejszych. Należy do kluczowych marek w portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Hand Made to agencja reklamowa full service. W portfolio agencji znajduje się kilkaset zrealizowanych kampanii we wszystkich głównych nośnikach: telewizji, druku, digitalu (w tym social media) czy eventach. Do Klientów agencji należą m.in. marki Volkswagen samochody osobowe oraz TAURON.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing