Nowa akcja wydawnictwa Świat Książki ma na celu promocję czytelnictwa wśród polskiego społeczeństwa. W ramach inicjatywy wokalista CeZik oraz aktorka teatralna i dubbingowa Zuza Motorniuk stworzyli utwór zatytułowany „Tytułowe starcie”.
Co ciekawe, piosenka składa się wyłącznie z tytułów książek wydanych na przestrzeni lat przez wydawnictwo Świat Książki.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
CeZik nie tylko opracował, skomponował i wykonał utwór składający się z tytułów książek, ale również wyreżyserował teledysk do utworu „Tytułowe starcie”.
PS
W ramach akcji organizacji „Zaczytani” w maju 2019 roku przed PKiN w Warszawie pojawiły się nietypowe, kolorowe ławki, które miały za zadanie zachęcać mieszkańców miasta do czytania książek.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Holandia co roku świętuje tydzień książki, który wypada w ostatnie dni marca. W ubiegłym roku firma kolejowa NS postanowiła z tej okazji oferować za darmo bilety tym pasażerom, którzy czytali książkę Jana Siebielinka „Jas Van Belofte”.
PS3
W lutym 2019 roku McDonald’s do zestawów Happy Meal zamiast zabawki dodawał książki.
PS4
Jak Dorota Masłowska, Joanna Opiat-Bojarska, Wojciech Chmielarz, Jakub Małecki, Szczepan Twardoch i Jakub Żulczyk reagują na krytykę czytelników i recenzje ich książek wystawione w portalu lubimyczytac.pl.