– Uber Direct to zdecydowanie przełomowa usługa na polskim rynku. Dotychczas nie było możliwości zamówienia elektroniki z dostawą w kilkadziesiąt minut. To zmienia całkowicie podejście do zakupów w sieci. Cieszymy się, że jako pierwsi możemy zaproponować klientom, ale też sklepom internetowym z elektroniką takie rozwiązanie – mówi Krzysztof Witkowski, New Verticals Lead Uber Eats Polska, odpowiedzialny za projekt.
Czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi do 90 minut. Usługa obejmuje większość sklepów MediaMarkt, a maksymalna odległość dostawy to 8 km od najbliższego sklepu.
Zobacz również
– Wprowadzając tę rewolucyjną usługę, MediaMarkt po raz kolejny udowadnia, że jest liderem w dziedzinie budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych w branży elektroniki użytkowej. Naszym celem jest zapewnienie klientom nie tylko szerokiego wyboru produktów, ale także niezrównanej wygody zakupów – mówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Polska.
Usługa jest dostępna dla produktów małogabarytowych, do 15 kg.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing