Dla wielu Polaków wizja stania w korku jest na tyle odstręczająca, że wolimy zostawiać auta w garażu i skorzystać z oferty transportu miejskiego, przewozów taksówkarskich albo aplikacji mobilnych do zamawiania przejazdów. Dwóch na trzech (67 proc.) mieszkańców 10 europejskich miast traktuje aplikacje mobilne, takie jak Uber, jako realną alternatywę dla posiadania własnego samochodu. Te dane mają szczególne znaczenie w Warszawie, gdzie z Ubera korzysta już co trzeci mieszkaniec, a 66 proc. twierdzi, że Uber z powodzeniem mógłby zastąpić im samochód. Co ciekawe, średnio 30 proc. przejazdów w Warszawie zaczyna lub kończy się w pobliżu stacji metra. Mieszkańcy stolicy traktują więc często Ubera jako usługę pozwalającą im dogodnie dotrzeć do węzła komunikacyjnego.
A gdyby tak móc podróżować w ten sposób za darmo – i to przez okrągły rok?
Zobacz również
Z takiego założenia wyszła firma Uber, która rzuciła wyzwanie mieszkańcom polskich miast, zachęcając ich do przetestowania rozwiązań z zakresu mobilności miejskiej. Na zwycięzcę czeka rok darmowych przejazdów za kwotę 14 590 zł. Dwóch pozostałych laureatów otrzyma 910 zł i 550 zł na podróże w aplikacji.
W wyzwaniu Ubera mogą wziąć udział mieszkańcy 7 polskich lokalizacji, w których aktualnie dostępna jest aplikacja: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Wrocławia i Konurbacji Śląskiej.
Co zrobić, żeby zapewnić sobie rok darmowych podróży z Uberem? Do konkursowej rywalizacji może stanąć każdy, kto korzysta z aplikacji mobilnej Uber. Wystarczy włączyć aplikację w naszym smartfonie i w zakładce “Płatności i Promocje” wpisać kod AYF2018. Użytkownicy, którzy chcą wziąć udział w konkursie muszą zrobić to do 13 października, do północy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wszystkie osoby, które zarejestrują się w konkursie, w kolejnych dniach otrzymają od Ubera specjalne wyzwania czy też zadania do wykonania. Osoba, które je wypełni i jednocześnie wykaże się największą pomysłowością, ma szansę wygrać rok darmowych przejazdów w aplikacji Uber. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone już 1 listopada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing