Strategia kampanii i koncepcja kreatywna
Nowa odsłona kampanii stanowi kontynuację strategii komunikacyjnej marki opartej na claimie „Ubierz życie w to, co cenne”, rozwijając narrację o wielowymiarowości mody i jej wpływie na relacje międzyludzkie. Ubrania stają się bohaterami opowieści o emocjach i połączeniach między ludźmi.
Zobacz również
Produkcja i realizacja kreatywna
Kampania AW25 składa się z dwóch spotów telewizyjnych opartych na choreografii tanecznej. Koncepcja kreatywna opiera się na dwoistości znaczeń – zarówno ubrań, jak i hasłach kampanii, które wprowadzają grę słów o podwójnych sensach. Spoty prezentują produkty marek Paul Smith, Twinset i Patrizia Pepe, pozycjonując je jako katalizatory emocji wykraczające poza funkcjonalność.
– W tej kampanii mówimy o tym, że jeden przedmiot może mieć wiele znaczeń – w zależności od tego, kto go nosi i w jakich okolicznościach. Tak jak relacje między ludźmi mają różne odcienie i barwy, tak samo nasze ubrania zyskują nowe wymiary w zależności od kontekstu. Idea „Ubierz życie w to, co cenne” realizuje się tutaj na wielu poziomach – od różnorodności relacji, przez wieloznaczność samych ubrań, aż po zabawę słowem w naszych hasłach – mówi Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół produkcyjny i obsada
Za reżyserię spotów odpowiada Adi Halfin, a choreografię stworzyła Emilie Leriche. W kampanii wystąpili Mathilde Lin – znana z głównej roli w teledysku Harry’ego Stylesa „As it was” – oraz David Lagerqvist w spocie hotelowym, a także Angele Villanueva Jara, finalistka 10. edycji programu You Can Dance, i Mermoz Melchior w spocie dziejącym się w parku. Za stylizacje odpowiadał Łukasz Witek z zespołu Answear.com, koncepcją kreatywną zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanował dom mediowy Starcom, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Shootme.
Komunikacja kampanii rozpoczyna się 22 września 2025 r. na wszystkich 12 rynkach europejskich, na których działa marka.