Ubraniomat należący do OTCF (właściciela m.in. marki 4F) stanął przed wejściem do sklepu 4F w krakowskiej Bonarce. Każda osoba odwiedzająca centrum handlowe może zostawić w nim ubrania dowolnej marki.
Jak działa Ubraniomat?
Ubraniomat waży dostarczane ubrania, jednocześnie informując jaka kwota zostanie przekazana na rzecz Fundacji 4F Pomaga. Każdy kilogram przekazanej odzieży to 1 zł zasilające konto Fundacji. Dodatkowo za każde 10 kg klienci dostaną 10% zniżki na używane ubrania marki 4F, które można kupić w strefach Wear_Fair w wybranych sklepach.
Zobacz również
4F Change to nie jednorazowy projekt, ale nazwa całej strategii, której zadaniem jest ograniczenie wpływu branży odzieżowej na środowisko. Ubraniomat to innowacyjne rozwiązanie rozszerzające możliwości zbiórki odzieży używanej. Zachęcamy wszystkich do przejrzenia szaf w poszukiwaniu niepotrzebnych ubrań. Oddając ubrania do naszego Ubraniomatu, nie tylko dajemy im drugie życie, ale także wspieramy działalność Fundacji 4F Pomaga – mówi Magdalena Stępień-Łyga, członkini zarządu OTCF
4F i Ubrania do Oddania
Używane ubrania dostępne w sklepach 4F są wcześniej sortowane, naprawiane i czyszczone przez markę Ubrania do Oddania. Przygotowana w ten sposób odzież zostaje następnie ometkowana i trafia do ponownej sprzedaży w strefach Wear_Fair w wybranych sklepach 4F.
Na początku tego roku rozpoczęliśmy pionierską współpracę z marką 4F w kwestii wprowadzenia używanej odzieży do ponownej sprzedaży, a teraz w Centrum Handlowym Bonarka City Center umieściliśmy inteligentny kontener na ubrania. Producentem urządzenia jest T-Master SA – polska spółka technologiczna, lider rewolucyjnych rozwiązań w gospodarce odpadami. Naszym celem i ambicją jest, aby te automatyczne kontenery stały w każdym centrum handlowym i na każdym osiedlu w całym kraju – mówi Tomasz Bocian, CEO Ubrania do Oddania
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Niepotrzebne ubrania można oddać również w wybranych sklepach 4F i online zamawiając bezpłatnego kuriera na stronie 4FChange.
Słuchaj podcastu NowyMarketing