Dzięki wykorzystaniu platformy gamifikacyjnej proces szkoleniowy Content School by Scoop wpleciony jest w fabularną narrację, umiejscowioną w wirtualnym świecie. Szkolenie zostało podzielone na 58 części, które opowiadają o perypetiach głównego bohatera – Bartka, adepta sztuki kulinarnej, który kierując się zasadą „Content jest królem, a jego dystrybucja królową”, staje do walki o pozycję władcy Treściogrodu.
Zmagania bohatera są dla uczestnika okazją do zapoznania się m.in. z rozdziałami dotyczącymi celów i historii content marketingu, tworzenia strategii contentowej, doboru narzędzi, definiowania KPI, narzędzi content marketingu, blogosfery i współpracy z influencerami, a także kształtującymi wiedzę z zakresu WoMM, social/native ads oraz virali. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.
Zobacz również
W toku rozwoju gry i przechodzenia kolejnych etapów opowieści zakończonych testami uczestnik szkolenia zdobywa punkty doświadczenia. Po zakończeniu całego kursu może wymienić je na punkty recertyfikacyjne DIMAQ (aż 40 punktów za udział w całym szkoleniu!) bądź udział w stacjonarnym warsztacie z zakresu content marketingu lub influencer marketingu.
Historia Bartka, choć z pozoru lekka i bajkowa, przeprowadza uczestnika szkolenia przez wiele problemów i zagadnień zwiększających kompetencje z dziedziny content marketingu.
Projekt jest efektem współpracy agencji contentowej Scoop z Gamfi – firmą tworzącą platformę do grywalizacji procesów biznesowych. Obie spółki należą do Grupy AdNext.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing