TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Uczelnia Łazarskiego nawiązała współpracę z IATA i uruchamia nową specjalność studiów – Airline Management

O autorze
1 min czytania 2022-05-19

Dzięki współpracy Uczelni Łazarskiego z IATA powstał kierunek studiów Airline Management, przeznaczony dla osób przygotowujących się do pracy w liniach lotniczych: kadry zarządzającej, w tym nowych menedżerów w branży lotniczej, profesjonalistów linii lotniczych awansujących na stanowiska kierownicze, ale także obecnych menedżerów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. Partnerami programu są Polskie Linie Lotnicze LOT i Polska Grupa Lotnicza.

Podczas dwuletnich studiów w języku angielskim studenci odbędą zajęcia na Uczelni Łazarskiego oraz spotkanie w siedzibie zarządu IATA w Genewie. Reszta zajęć będzie prowadzona online w weekendy.

W programie Airline Management zawarte są trzy szkolenia z ekspertami IATA: trzygodzinny kurs online „Overview of Air Transportation System TCVG-92”, jednodniowy kurs Airline Business Foundations oraz warsztaty w Genewie.

– Widzimy ogromne zainteresowanie branżą lotniczą, która stanowi dla Unii Europejskiej sektor o znaczeniu strategicznym. Przed pandemią wnosił on 300 miliardów euro (czyli około 2,1% PKB) do europejskiej gospodarki, zapewniając przeszło 5 milionów miejsc pracy. Jak wskazują statystyki, branża cały czas rośnie w siłę. W związku z tym postanowiliśmy uruchomić nowy kierunek studiów poprzez nawiązanie współpracy z jednym z najważniejszych podmiotów w branży – mówi dr inż. pilot Tomasz Balcerzak z Instytutu Prawa lotniczego i kosmicznego Uczelni Łazarskiego. – Nasze studia przygotowują do zawodu pilota, umożliwiając karierę na międzynarodowym rynku przewozów lotniczych – w liniach lotniczych na całym świecie – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po ukończeniu studiów absolwenci Airline Management otrzymają dyplom Uczelni Łazarskiego oraz dwa certyfikaty IATA – najbardziej rozpoznawalne na świecie dokumenty potwierdzające kompetencje do pracy na rynku przewozów lotniczych.

– Naszymi priorytetami na rok 2022 jest m.in. różnorodność – globalna inicjatywa na rzecz zmiany równowagi płci w przemyśle lotniczym oraz pomoc liniom lotniczym w spełnianiu wymagań dotyczących podróży związanych z pandemią COVID-19. Nawiązanie współpracy z Uczelnią Łazarskiego pozwoli zachęcać do podejmowania studiów lotniczych, przez co pozytywnie wpłyniemy na branżę oraz wypełnimy ogromne zapotrzebowanie na nowych pracowników sektora lotniczego – ocenia prof. Anna Konert, dyrektor Lazarski Aviation Academy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się