Kampania prezentowana jest w TV (2 spoty 30” oraz 3 15”), kinie, na kanale YT oraz jest wzbogacona kampanią banerową. Każdy ze spotów w żartobliwy sposób prezentuje inspiracje świątecznych zakupów, które mamy szanse obserwować z perspektywy różnych kupujących.
Kampania także pokazuje, jak łatwo i przyjemnie można dokonać świątecznych zakupów na Allegro lub w Strefie Marek dzięki dowolnym urządzeniom – laptopa, telefon czy tablet oraz wspiera bezpieczeństwo owych zakupów prezentując szybki i bezpośredni kontakt ze sprzedającym.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za strategie I kreacja odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v.MATT, za produkcje filmów dom produkcyjny f25.