Kampania prezentowana jest w TV (2 spoty 30” oraz 3 15”), kinie, na kanale YT oraz jest wzbogacona kampanią banerową. Każdy ze spotów w żartobliwy sposób prezentuje inspiracje świątecznych zakupów, które mamy szanse obserwować z perspektywy różnych kupujących.
Kampania także pokazuje, jak łatwo i przyjemnie można dokonać świątecznych zakupów na Allegro lub w Strefie Marek dzięki dowolnym urządzeniom – laptopa, telefon czy tablet oraz wspiera bezpieczeństwo owych zakupów prezentując szybki i bezpośredni kontakt ze sprzedającym.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Za strategie I kreacja odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v.MATT, za produkcje filmów dom produkcyjny f25.