TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ujęcia z kamer pracowników na plakatach. South Western Railway sprzeciwia się agresji pasażerów

South Western Railway
Kolej South Western Railway sprzeciwia się agresywnym zachowaniom wobec swoich pracowników. W kampanii OOH wykorzystano kadry z kamerek, które noszą przy sobie m.in. konduktorzy.
O autorze
1 min czytania 2025-09-18

Firma kolejowa South Western Railway zwraca uwagę na rosnącą liczbę niedopuszczalnych napaści i obelg kierowanych do swoich pracowników. Jedynie w 2025 roku odnotowuje się przynajmniej dwa tego rodzaju ataki dziennie. Obejmują one nie tylko groźby słowne, ale również użycie przemocy.

Brytyjska Policja Transportowa podaje, że liczba zgłoszonych incydentów podwoiła się między rokiem 2020-2021 a 2024-2025. Dlatego SWR, chcąc zadbać o zdrowie fizyczne i psychiczne pracowników, podejmuje koleje kroki w zwalczaniu takich sytuacji.

Kampania OOH z wykorzystaniem kamer pracowników

W 2021 roku firma SWR wprowadziła kamery, które pracownicy, mający kontakt z klientami, noszą na ciele podczas swojej zmiany. Urządzenie gromadzą dowody wideo i audio, które następnie można wykorzystać w postępowaniu prawnym.

O posiadaniu przez pracowników kamer przypomniano również w kampanii OOH. W jej ramach powstały trzy plakaty przedstawiające przykładowe przypadki nadużyć. Plakaty zostały wykonane przez fotografa Gavina Millara. Pokazano na nich przestępców w miejscach, które kojarzą się z trwającymi procesami sądowymi – w celi, pokoju przesłuchań i na ławie oskarżonych. Na ich twarzach umieszczono klatki z nagrań, pokazujące agresywne zachowania. Cel? Przypomnienie, że każde nadużycie jest rejestrowane i może prowadzić do wymierzenia sprawiedliwości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania powstała w oparciu o badania przeprowadzone w 2024 rokumprzez Uniwersytet Cambridge, które pokazują, że posiadanie przez pracowników kamer zmniejsza liczbę napaści słownych i fizycznych o prawie 50%, a obrażeń o 30%.

Za kampanię odpowiada agencja St Luke’s.

Zdjęcie główne: South Western Railway

PS W aplikacji Uber w UK można zarezerwować przejazd pociągiem