Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Ultratriathlonista Robert Karaś został pierwszym partnerem marki CUPRA

Ultratriathlonista Robert Karaś został pierwszym polskim partnerem hiszpańskiej marki samochodów o sportowym charakterze – CUPRA.
O autorze
1 min czytania 2019-06-05

Dokonania Roberta Karasia, wymagające pasji i wytrwałości, wpisują się w wartości CUPRY, hiszpańskiej marki samochodów, która zaczęła towarzyszyć polskiemu ultratriathloniście. W lutym 2018 roku CUPRA, istniejąca wcześniej jako wersja wyposażenia sportowych wersji SEAT-ów, zadebiutowała jako samodzielna marka, skierowana do miłośników wyrafinowania i sportowych osiągów. Jej twórcy zapewniają, że CUPRA stanie się partnerem dla osób poszukujących w życiu autentycznych, silnych doświadczeń. Samochody z dynamicznym logo na masce zaprojektowane są, by towarzyszyć kierowcy w spełnianiu jego pasji.

By podkreślić nowy etap w historii marki, CUPRA zaprosiła do wspólnego projektu osoby, które pozostają wierne swoim zamiłowaniom. Pierwszy ogłoszony partner, Robert Karaś, uczynił ze swojej pasji sposób na życie, zdobywając uznanie w świecie sportu.

– Udział w każdych zawodach traktuję bardzo poważnie – opisuje swoją pracę Robert Karaś. – Gdy staję na linii startu, chcę zawalczyć o zwycięstwo. Biorę udział w Ironmanach nie tylko po to, by zdobyć tytuł czy rozgłos, ale aby znowu pokonać siebie. Wymagam wiele od siebie, ale i od mojego otoczenia. By osiągać jak najlepsze wyniki, muszę mieć przy sobie to, co jakościowe, bezkompromisowe i efektywne – dodaje Karaś.

Współpraca ultratriathlonisty Roberta Karasia z CUPRĄ rozpoczyna kampanię promocyjną wokół wprowadzenia marki na rynek Polski. Już niebawem przedstawieni zostaną kolejni Partnerzy CUPRY, którzy w swojej pracy i życiu kierują się bezkompromisową pasją, osiągając coraz większe sukcesy. Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA w Polsce, oraz Matylda Żemajtis i Wojciech Wołk-Łaniewski z WALK PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj