Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Ströer Digital. Działania są prowadzone od 20 czerwca br.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo wdzięczni Ströer Media za wsparcie przy realizacji kampanii. Na szczególną uwagę zasługuje nasza akcja „Więcej niż dzień”, której celem jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Cieszymy się, że w kreacjach znalazło się również zachęcenie dla firm do podejmowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz możliwości współpracy z UNICEF Polska. Dziękujemy także grafikom ze Ströer Media za pomoc przy tworzeniu kreacji – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach