Realizowana przez Grupę Ströer kampania wykorzystująca wizerunki robotów prowadzona jest wyłącznie w Polsce.
– Na całym świecie kampania nowej płyty Daft Punk odbywa się w oparciu o ścisłe wytyczne zespołu, które zakładają wykorzystywanie w niej tylko okładki płyty. Polska jest jedynym krajem, w którym zespół wyraził zgodę na reklamowanie krążka pełnymi sylwetkami robotów, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak wyjątkową akcję promocyjną – mówi Maciek Rychlicki z Sony Music Poland, wytwórni wydającej w Polsce nowy album Daft Punk.
Zobacz również
Poza wizerunkami robotów na peronie wyeksponowane jest też logo zespołu oraz okładka „Random Access Memories”. Wszystkie elementy pozostaną w metrze do końca maja, natomiast premiera płyty będzie mieć miejsce już w najbliższy wtorek (21.05).
Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu zagranicznego Sony Music Polska, natomiast projekty dostarczyła związana z zespołem firma Daft Arts z Los Angeles. Za realizację odpowiada Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra. Kampanii ambientowej towarzyszą szeroko zakrojone działania w innych mediach – radiowej Trójce, telewizjach TV4, 4FunTV, RBL.TV i TV6, magazynach (m.in. K Mag, Vice, Gazeta Wyborcza – Co Jest Grane, Aktivist, T3, Hiro, Soul Magazine) oraz na stronach i portalach internetowych (Interia.pl, CGM.pl, Demotywatory.pl, Muno.pl, FTB.pl, Students.pl, Musicis.pl, a także Empik.com).
zobacz inne przykłady promocji w metrze i marketingowego wykorzystania ławek >>>
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing