Kampania amientowa będzie trwała do końca marca i zajmuje przestrzeń hal głównych PKP. Podróżując po Polsce trudno będzie przeoczyć charakterystyczne czerwone budki telefoniczne w londyńskim stylu czy wyklejane podłogi, przypominające równo przycięty angielski trawnik. W kampanii wykorzystano również citylighty na dworcach i w przejściach podziemnych.
„Promując atrakcyjne filmy, poszukujemy również unikalnych form promocji. Synergic zaoferował nam świetne lokalizacje w sercu miast, nowoczesne przestrzenie, często świeżo zmodernizowane, mnóstwo odwiedzających, duże możliwości doboru nośników reklamowych wśród form standardowych i ambientowych. To wszystko sprawia, że jako reklamodawca niezwykle chętnie wybieramy tę formę promocji jaką dają dworce kolejowe.” – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.
Zobacz również
„Podróżowanie najczęściej wiąże się z oczekiwaniem na pociąg. Podświadomie szczególnie mocno wyłapujemy wówczas komunikaty, a średni czas kontaktu jednej osoby z reklamą na dworcu jest bardzo długi – wynosi aż 11 minut. Kampanie w obrębie dworców mogą być prowadzone przez siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, dlatego powierzchnie reklamowe tam stają się coraz bardziej interesujące dla naszych klientów i cieszymy się z sukcesu kolejnej kampanii dla United International Pictures.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
Ze statystyk wynika, że dworce kolejowe w Polsce rocznie odwiedza kilkadziesiąt milionów pasażerów oraz klientów galerii handlowych, które coraz częściej sąsiadują z dworcami. Nowoczesne przestrzenie i ich atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że kolejowe obiekty stają się doskonałą przestrzenią reklamową.
United International Pictures – lider wśród dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe – Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiedzialny za sukces takich serii jak „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing