Koncern Unilever zaprezentował niedawno listę swoich nowych zobowiązań, których celem jest ograniczenie produkcji i zużycia plastiku. Kluczową deklaracją firmy jest zmniejszenie o 50% ilości wykorzystywanego plastiku poprzez redukcję ponad 100 tys. plastikowych opakowań.
Ponadto, Unilever zapowiedział, że będzie dążył do tego, by do 2025 roku wszystkie opakowania z tworzyw sztucznych nadawały się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania. Idąc tym tropem, koncern pomoże też zebrać i przetworzyć więcej plastikowych opakowań, niż sprzedaje.
Zobacz również
Firma Unilever już od 2017 roku prowadzi liczne działania na rzecz ochrony naszego środowiska. W tymże roku koncern zapoczątkował akcję „Less, Better, No”, w ramach której wprowadził nowy sposób pakowania i dostarczania produktów, by ograniczyć wykorzystywanie plastiku. Natomiast niedawno w Azji Południowo-Wschodniej firma umieściła specjalne punkty do napełniania do własnych opakowań wielokrotnego użytku szamponów i detergentów.
PS
W maju br. specjaliści firmy Unilever opracowali nową, przełomową technologię, która rozwiązuje problem sortowania i recyklingu czarnego plastiku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W spocie zatytułowanym „Start A Little Good” firma Hindustan Unilever zwracała uwagę na problem braku wody w niektórych indyjskich wioskach. Pokazywała też, że wprowadzając niewielkie zmiany w naszym życiu, możemy przyczynić się do pozytywnych zmian.