TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Unilever i Nestlé zapłacą dobrowolną, ekologiczną opłatę za swoje reklamy

Unilever i Nestlé zapłacą dobrowolną, ekologiczną opłatę za swoje reklamy
Koncerny Unilever i Nestlé postanowiły włączyć się do inicjatywy AdGreen i ogłosiły, że zobowiązują się do zapłacenia dobrowolnej, ekologicznej opłaty w wysokości 0,25% kosztów produkcji reklamy.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

AdGreen to międzynarodowy projekt, który jednoczymy branżę reklamową, aby wyeliminować negatywny wpływ produkcji reklamy na środowisko. W ramach inicjatywy we wrześniu br. swoją premierę będzie mieć specjalny kalkulator, który umożliwi agencjom reklamowym, firmom produkcyjnym oraz usługowym, a także markom mierzenie śladu węglowego w produkcji reklamowej, a także wskaże, gdzie warto wprowadzić zmiany, by kampanie reklamowe były neutralne dla naszego środowiska. 

W projekt AdGreen zaangażowały się już takie agencje, jak m.in. Havas UK, Havas Studios i Mullen Lowe Group oraz Publicis Groupe UK. Teraz dołączają do nich koncerny: Unilever i Nestlé.

Firmy te zobowiązały się bowiem do zapłacenia dobrowolnej, ekologicznej opłaty w wysokości 0,25% kosztów produkcji reklamy. Fundusze trafią zaś na konto brytyjskiego Stowarzyszenia Reklamowego i zostaną wykorzystane do pokrycia kosztów zasobów, narzędzi i szkoleń zapewnianych przez AdGreen.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Nestlé jest pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie wykorzystywać recyklingowany papier w swoich kampaniach outdoorowych. Początkowo będą to reklamy marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się