MullenLowe, która wcześniej realizowała adaptacje dla marki Domestos, tym razem zaproponowała pomysł kreatywny, którego skuteczność została wysoko oceniona w testach efektywności, które dla Unilever przeprowadził Kantar.
– Reklama wykazuje wysoki potencjał do budowania siły marki, jak i pozytywny wpływ na sprzedaż krótkoterminową, co potwierdzają wysokie wyniki badania w tych obszarach – wyjaśnia Martyna Wilczyńska, consumer & market insight manager marki Domestos w Unilever Polska. – Przekaz spotu jest także dobrze rozumiany przez konsumentów i motywuje ich do zakupu kostek Aroma Lux.
Zobacz również
Oprócz Polski propozycja agencji została zaadaptowana także w kampaniach prowadzonych w Czechach i na Słowacji. Podkreślając skuteczność produktu, kampania informuje, że Domestos Aroma Lux zawiera aromatyczne olejki (m.in. białe róże, drzewo herbaciane), a ich zapach utrzymuje się w łazience także pomiędzy spłukaniami, wypełniając pomieszczenie świeżością. W przeciwieństwie do poprzednich kampanii marki Domestos w reklamie kostek Aroma Lux po raz pierwszy został użyty kobiecy głos.
15-sekundowy spot będzie emitowany w komercyjnych stacjach, m.in. TVN. Media zaplanował i zakupił MindShare.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]