Składająca się z 3 spotów kampania ruszyła z początkiem stycznia 2015 roku i prowadzona jest w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Kreację kampanii VITRUM CALCIUM 1250, VITRUM Paznokcie oraz VITRUM D3 przygotowała Agencja Pełka 360˚, która również była odpowiedzialna za nadzór nad produkcją telewizyjną.
Firma UNIPHARM w listopadzie ub. roku zorganizowała przetarg na realizację trwającej kampanii telewizyjnej, który wygrała Agencja Pełka 360˚.
Zobacz również
Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród konsumentów, edukacja w zakresie regularnego zażywania wapnia i witamin, a także zwiększenie wolumenu sprzedaży produktów.
Komunikacja w głównej mierze skierowana jest do kobiet. Obecna kampania podkreśla, że preparaty VITRUM wspierają kobietę na każdym etapie życia, oferując produkty odpowiadające na różne zapotrzebowania organizmu jako dodatek do codziennej, prawidłowo zbilansowanej diety.
Celem kampanii VITRUM CALCIUM 1250 jest uświadomienie Polkom, jak ważną rolę w ich organizmie odgrywa wapń. W reklamie preparatu VITRUM D3: „WITAMINA ŻYCIA” zwracamy zaś uwagę, że nowe rekomendacje zalecają witaminę D3 także u dorosłych, ponieważ odgrywa ona ważną rolę w wielu procesach życiowych i pozytywnie wpływa na samopoczucie i zdrowie – zwraca uwagę Justyna Szyszka-Pałacha, Senior Product Manager UNIPHARM. – Reklama VITRUM Paznokcie natomiast podkreśla zdrowy i piękny wygląd paznokci jako wizytówkę nowoczesnej kobiety – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania ruszyła z początkiem stycznia br. i jest prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 oraz w kanałach tematycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nadzór nad projektem ze strony UNIPHARM: Justyna Szyszka-Pałacha, Senior Product Manager.
Kreacja oraz nadzór nad produkcją telewizyjną: Agencja Pełka 360˚.
Realizacja produkcji: Hart Warsaw.
Planowanie i zakup mediów: Brand Connection.