Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przygotowuje się do otwarcia sklepu w formule pop up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy. Będzie to pierwszy stacjonarny sklep marki UNIQLO w Polsce. Otwarcie zaplanowane jest na jesień br.
– Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear – odzież tworzoną według naszych japońskich wartości: jakości, trwałości i prostoty. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego UNIQLO w Europie. Wierzymy, że warszawski pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane – komentuje Taku Morikawa, prezes UNIQLO Europe.
Zobacz również
– Domy Towarowe Wars Sawa Junior to doskonałe miejsce dla najpopularniejszych międzynarodowych marek, które debiutują na polskim rynku. Nasza śródmiejska lokalizacja jest wyjątkowa – w sąsiedztwie głównych węzłów transportowych, dzielnic biznesowych i najpopularniejszych atrakcji turystycznych Warszawy. Jesteśmy przekonani, że to doskonałe usytuowanie dla Uniqlo.. Poprzez współpracę z takimi markami chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które ceni szczere relacje z markami i bezpośrednie doświadczanie ich oferty handlowej – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, firmy będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.
Aby stworzyć zespół, który zapewni doświadczenie zakupów UNIQLO w Warszawie, marka poszukuje osób na stanowiska doradców sprzedaży i visual merchandiserów oraz prowadzi rekrutację na stanowiska Loss Prevention Supervisor, HR Manager i Brand Manager.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]