UNIQUE ONE i Nestle organizują ogólnopolską kampanię z influencerami „Loteria muzyczna KitKat & Lion”

Firma Nestle Polska S.A. powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kampanii dla marek KITKAT I LION pod hasłem „Loteria muzyczna KitKat & Lion”. Centralnym punktem aktywacji jest loteria promocyjna i działania z zakresu influencer marketingu na platformach TikTok i Instagram.
O autorze
1 min czytania 2023-08-30

Ruszyła właśnie sprzedaż produktów w specjalnie przygotowanych opakowaniach promocyjnych, ale zgłoszenia do akcji będą możliwe dopiero od 14 września 2023 roku. Na wewnętrznej stronie opakowania znajdują się specjalne kody, które będzie można zgłosić na stronie akcji i wziąć udział w losowaniu nagród na żywo (Instant Win). Do wygrania 500 szt. głośników Ultimate Ears MEGABOOM3. O wygranej albo przegranej uczestnik zostanie poinformowany od razu poprzez specjalnie przygotowane przez Influencerów wideo. Do kampanii agencja pozyskała Twinsstylee posiadających ponad 18 mln obserwujących na TikToku oraz ponad 500 tys. na Instagramie. Kampania potrwa do 26 listopada 2023 r. i będzie wspierana również dodatkowymi ekspozycjami oraz aktywacjami w sieciach sprzedaży.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, projekty graficzne, kreacje opakowań, wsparcie w miejscu sprzedaży oraz wybranych sieciach, pozyskanie, wybór oraz obsługę działań Influencer marketingowych w SoMe jak również organizację i obsługę loterii promocyjnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj