UNIQUE ONE odpowiada za trzecią edycję akcji dla VELUX

Agencja UNIQUE ONE przygotowała trzecią edycję działań promocyjnych producenta okien dachowych, firmy VELUX. Akcja wspierana jest kampanią w mediach (głównie internet) i potrwa do końca roku.
O autorze
1 min czytania 2018-03-08

„Promocja z widokiem na przyszłość” – to hasło najnowszej edycji promocji konsumenckiej VELUX. Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marki VELUX i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w punktach sprzedaży. Rejestracje do promocji przyjmowane są od 1 marca do 31 grudnia 2018 roku. 

W zamian za rejestrację do promocji uczestnik otrzymuje kod promocyjny o wartości 500 zł. Następnie, aby zrealizować kod promocyjny, należy dokonać zakupu rolety, markizy, produktu elektrycznego lub innego produktu promocyjnego i zarejestrować fakturę za zakup wraz z przyznanym kodem promocyjnym na stronie. Kod promocyjny upoważnia do otrzymania zwrotu na konto bankowe w wysokości do 500 zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny i obsługę promocji. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakat, wobbler, naklejka na szybę oraz ulotka).

Promocja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w Internecie. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing