Agencja ta wygrała przetarg na organizację loterii.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 7 do 13 września 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.
Zobacz również
Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70 866, w treści wpisując: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego i pierwszą literę koloru samochodu (koszt SMS’a wynosi 0,62 zł z VAT). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną (bon upominkowy Kaufland). Na koniec każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu Toyoty Aygo. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronach www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Codziennie do wygrania w loterii jest dziesięć bonów upominkowych Kaufland o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem dwóch samochodów marki Toyota Aygo spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing