Loteria rozpoczęła się 2 marca i zakończy się 31 maja br. Agencja UNIQUE ONE, działając na zlecenie Żabka Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu kreatywnego, projekty graficzne, w tym także materiały POS, obsługę akcji i jej organizację, a także przygotowanie strony www.loteriakorzysci.pl.
Aby wziąć udział w loterii należy być zarejestrowanym uczestnikiem programu lojalnościowego sklepów Żabka i/lub Freshmarket (Żabka: Codzienne Korzyści, Freshmarket: FreshClub Przywilej Korzyści) posiadającym kartę programu lojalnościowego w postaci elektronicznego identyfikatora zbliżeniowego. Za każde wydane 11 zł w sieci Żabka i/lub Freshmarket uczestnik loterii otrzyma e-znaczek, który następnie może wymienić na los w loterii (1 e-znaczek = 1 los). W loterii do wygrania jest: 920 tabletów firmy Lenovo, 92 rowery miejskie marki Kross i 13 samochodów Opel Astra.
Zobacz również
Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich. Szczegóły loterii wraz z regulaminem znajdują się stronie.
Promocja wspierana będzie kampanią reklamową w telewizji i radio, od momentu startu promowana jest w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing