UNIQUE ONE organizuje loterię dla sklepów Żabka i Freshmarket

Rozpoczęła się loteria w sklepach Żabka i Freshmarket, należących do firmy Żabka Polska sp. z o. o. W wyniku wygranego przetargu jej organizację powierzono agencji UNIQUE ONE.
O autorze
1 min czytania 2016-03-17

Loteria rozpoczęła się 2 marca i zakończy się 31 maja br. Agencja UNIQUE ONE, działając na zlecenie Żabka Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu kreatywnego, projekty graficzne, w tym także materiały POS, obsługę akcji i jej organizację, a także przygotowanie strony www.loteriakorzysci.pl.

Aby wziąć udział w loterii należy być zarejestrowanym uczestnikiem programu lojalnościowego sklepów Żabka i/lub Freshmarket (Żabka: Codzienne Korzyści, Freshmarket: FreshClub Przywilej Korzyści) posiadającym kartę programu lojalnościowego w postaci elektronicznego identyfikatora zbliżeniowego. Za każde wydane 11 zł w sieci Żabka i/lub Freshmarket uczestnik loterii otrzyma e-znaczek, który następnie może wymienić na los w loterii (1 e-znaczek = 1 los). W loterii do wygrania jest: 920 tabletów firmy Lenovo, 92 rowery miejskie marki Kross i 13 samochodów Opel Astra. 

Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich. Szczegóły loterii wraz z regulaminem znajdują się stronie.

Promocja wspierana będzie kampanią reklamową w telewizji i radio, od momentu startu promowana jest w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się