Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną dla marki WINIARY

W wyniku kolejnego wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Makaromania”.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca 2021 roku, a obejmują one produkty marki WINIARY do makaronu. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii), wysłać SMS pod numer 70916, wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu.

Loteria ma charakter instant-win, zatem zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl  oraz www.winiary.pl.

W loterii do wygrania jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tyś. zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social mediach i aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o loterii na stronie www.uniqueone.pl oraz www.winiary.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się