Loteria MEN EXPERT – „Zostań kierowcą na torze w Silverstone”, rozpoczęła się 4 lipca br. i potrwa do 28 sierpnia. Agencji UNIQUE ONE powierzono stworzenie koncepcji loterii i jej formalno-prawną organizację, kreację strony www (stacjonarna i mobilna), Key Visuala, materiałów POS i on-line oraz wysyłkę nagród.
– Już po raz czwarty organizujemy dla L’Oréal Polska loterię dla Men Expert – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w UNIQUE ONE i dodaje: – W tegorocznej edycji uczestnicy mogą liczyć na bardzo emocjonujące nagrody, które jestem przekonany sprawią, że loteria będzie cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem konsumentów. Któż by nie chciał przejechać się bolidem na torze, po którym ściga się co roku plejada gwiazd F1 na czele z nowym ambasadorem marki Lewisem Hamiltonem.
Zobacz również
Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest zakup dowolnego produktu L’Oréal MEN EXPERT. Następnie numer z paragonu należy zgłosić za pośrednictwem strony www.loteria.menexpert.pl, (podając również numer telefonu i adres mailowy). W loterii MEN EXPERT codziennie losowane są nagrody – 5 zestawów kosmetyków MEN EXPERT a co tydzień można wygrać kartę przedpłaconą o wartości 500 zł.
Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział losowaniu nagrody głównej, a są to cztery wyjazdy dla dwóch osób do Silverstone w Wielkiej Brytanii oraz jazda bolidem na torze (sama jazda jest główną atrakcją, ponieważ zwycięzca jest kierowcą bolidu). Nagroda obejmuje: bilety lotnicze, nocleg, przejazd bolidem, transport na tor wyścigowy.
Loteria ma charakter ogólnopolski i jest wspierana działaniami reklamowymi. Zostaną wykorzystane działania on-line, a także materiały POS, w tym shelfstoppery, plakaty i wobblery w wybranych punkach sprzedaży, w których oferowane są produkty L’Oréal MEN EXPERT.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing