Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię zdrAPKOWĄ

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE organizację loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Akcja rozpoczęła się 8 maja, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 2 lipca 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii zdrAPKOWEJ, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego zrobić zakupy za minimum 10 zł brutto w halach MAKRO, podczas których uczestnik otrzyma od kasjera ulotkę z kodem do zdrapki w aplikacji. Po akceptacji Regulaminu w aplikacji, należy zdrapać zdrapkę w aplikacji MAKRO i sprawdzić, czy się wygrało jedną z nagród iPhone 8 (6 sztuk), iPad Mini 4 (13 sztuk), bony na zakupy w MAKRO o wartości 100 zł (200 sztuk), vouchery na wycieczkę z Premio Travel o wartości 1000 zł (32 sztuki) oraz 25 500 sztuk puszek Coca-Cola. Dodatkowo każda zgłoszona zdrapka to 1 los w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy pamiętać, aby zachować dowód zakupu.

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za organizację i obsługę akcji. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. materiały POS w halach MAKRO oraz radiowęzeł w halach MAKRO. Zdrapkę w aplikacji przygotowała agencja IT Craft.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj