UNIQUE ONE przygotowała dla marki Canon działania promujące infolinię

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za kreację, a także za zaplanowanie mediów do działań promujących infolinię marki Canon (Canon Polska).
O autorze
0 min czytania 2020-09-22

W działaniach komunikacyjnych dla marki Canon wykorzystano hasło „Trudny wybór? Ułożymy rozwiązanie najlepsze dla ciebie”, którego celem jest poinformowanie o uruchomieniu profesjonalnej infolinii, dzięki której kupujący uzyska komplet informacji i porady ekspertów dotyczące doboru sprzętu.

Kampania odbywa się w sklepach stacjonarnych, pod adresem www.canon.pl/doradzamy oraz z wykorzystaniem działań digital (Facebook, Instagram) oraz reklama display (Google).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za kreację i opracowane landing page strony (www.canon.pl/doradzamy), planowanie i zakup mediów, projekt komunikacji digital oraz kreację i produkcję materiałów POS.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj