W działaniach komunikacyjnych dla marki Canon wykorzystano hasło „Trudny wybór? Ułożymy rozwiązanie najlepsze dla ciebie”, którego celem jest poinformowanie o uruchomieniu profesjonalnej infolinii, dzięki której kupujący uzyska komplet informacji i porady ekspertów dotyczące doboru sprzętu.
Kampania odbywa się w sklepach stacjonarnych, pod adresem www.canon.pl/doradzamy oraz z wykorzystaniem działań digital (Facebook, Instagram) oraz reklama display (Google).
Zobacz również
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za kreację i opracowane landing page strony (www.canon.pl/doradzamy), planowanie i zakup mediów, projekt komunikacji digital oraz kreację i produkcję materiałów POS.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 roku.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]