W działaniach komunikacyjnych dla marki Canon wykorzystano hasło „Trudny wybór? Ułożymy rozwiązanie najlepsze dla ciebie”, którego celem jest poinformowanie o uruchomieniu profesjonalnej infolinii, dzięki której kupujący uzyska komplet informacji i porady ekspertów dotyczące doboru sprzętu.
Kampania odbywa się w sklepach stacjonarnych, pod adresem www.canon.pl/doradzamy oraz z wykorzystaniem działań digital (Facebook, Instagram) oraz reklama display (Google).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za kreację i opracowane landing page strony (www.canon.pl/doradzamy), planowanie i zakup mediów, projekt komunikacji digital oraz kreację i produkcję materiałów POS.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 roku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]