UNIQUE ONE przygotowała kolejny konkurs dla marki PURINA

Pod hasłem „Wasze niezwykłe chwile” wystartował konkurs marki PURINA, należącej do Nestlé Purina (Nestlé Polska). Za organizację i mechanizm akcji odpowiada agencja UNIQUE ONE.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Konkurs skierowany jest do właścicieli psów i ma charakter ogólnopolski. Aby wziąć w nim udział należy w okresie od 19 października do 29 listopada br. kupić karmę PURINA PRO PLAN za minimum 25 zł pamiętając o zachowaniu dowodu zakupu. Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia swojemu ulubieńcowi, które należy następnie zgłosić na stronie wraz ze skanem dowodu zakupu. Najciekawsze i najbardziej oryginalne zdjęcia zostaną nagrodzone. Przewidziano również nagrody gwarantowane. Dodatkowo każdy uczestnik ma szansę wygrać w głosowaniu publiczności, które odbywa się na stronie konkursowej.

Nagrodą główną jest wycieczka na Azory, ponadto co tydzień jedna osoba otrzyma Kamerę GoPro HERO + LCD. Ponadto 200 pierwszych osób, które prawidłowo zarejestrują zdjęcie otrzyma co tydzień gwarantowaną nagrodę – kubek ze zdjęciem. W ramach nagród publiczności zostaną przyznane trzy Kamery GoPro HERO + LCD oraz piętnaście prenumerat magazynu National Geographic Traveler.

– Konkurs „Wasze niezwykłe chwile” jest dla nas kolejną już okazją do współpracy z marką PURINA  – wyjaśnia Grzegorz Bonder, General Manager UNIQUE ONE i dodaje – Poprzednio mieliśmy możliwość kompleksowego przygotowania i obsługi „Kociego Konkursu” zorganizowanego przez Nestlé Purina we współpracy z siecią Biedronka oraz ogólnopolskiej loterii „Drapnij Nagrody”. 

Konkurs marki PURINA PRO PLAN jest promowany w magazynie National Geographic Traveler oraz za pośrednictwem materiałów POSM. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncepcję konkursu oraz jego całościową organizację, a także przygotowanie projektów graficznych i stworzenie strony www.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

UNIQUE ONE posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji gier losowych o zasięgu ogólnopolskim. Wcześniej Agencja przygotowała i zrealizowała loterie między innymi dla L’Oreal, Lotos Oil, Totalizatora Sportowego, Ministerstwa Finansów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się