TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla Bricomarché

Mania Paragonów” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla supermarketów dom i ogród Bricomarché (Grupa Muszkieterów).
O autorze
1 min czytania 2017-10-12

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października 2017 roku i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu za kwotę 20 zł w okresie promocyjnym, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.loteria.bricomarche.pl lub w aplikacji mobilnej Bonusy Bricomarché (należy zachować paragon). Każde wydane 20 złotych to 1 los w loterii, a za dokonanie pełnej rejestracji można otrzymać 4 dodatkowe losy. Zakupy powyżej 160 zł premiowane są ekstra losami.

W loterii można wygrać: robot planetarny Bosch (24 sztuki), iPhone 6 (12 sztuk), iPad (24 sztuki), iRobot Braava (24 sztuki), odkurzacze bezprzewodowe Philips (24 sztuki), telewizor Philips 49” (24 sztuki), Sony Playstation 4 (12 sztuk). Co miesiąc, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń losowany będzie samochód Toyota Yaris (łącznie 3 samochody w akcji).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony www.loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów, kreacji materiałów POS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj