TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki NESCAFÉ

„Włącz się do grania z NESCAFÉ” – to hasło ogólnopolskiej loterii zorganizowanej przez Agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ 3in Classic (Nestlé Polska S.A.).
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Akcja promocyjna napojów kawowych NESCAFÉ 3in1 Classic rozpocznie się 13 marca i potrwa do 4 czerwca 2017 roku. 

Loteria ma charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo produkt marki NESCAFÉ 3in1 Classic  (w torbie lub pojedynczej saszetce), oznaczonych promocyjną ikonką, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.wlaczsiedogrania.pl, wpisując unikatowy kod z wnętrza saszetki. Uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał. 

Do wygrania 100 nagród głównych w postaci vouchera Eventim o wartości 1000 zł; 1260  nagród dziennych w postaci kwoty pieniężnej w wysokości 100 zł (15 nagród dziennych każdego dnia trwania loterii). 

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony www oraz materiałów POS. Konkurs wspiera silna kampania digitalowa, kampania w prasie handlowej oraz w punktach sprzedaży. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Loterii biorą udział wyłącznie saszetki kaw NESCAFÉ 3in1 Classic w specjalnie oznaczonych informacją o Loterii opakowaniach (saszetkach) promocyjnych zawierających unikatowy kod umieszczony w wewnętrznej części saszetki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się