UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Nestle

„Wygraj krowę z mlekiem” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla producenta płatków śniadaniowych Nestlé. UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
O autorze
0 min czytania 2016-07-05

Druga edycja loterii rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 30 września 2016 roku. Ma ona charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.win-a-cow.com. Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz pluszowa krowa.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie adaptacji materiałów POS, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są  w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj