Druga edycja loterii rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 30 września 2016 roku. Ma ona charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.win-a-cow.com. Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz pluszowa krowa.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie adaptacji materiałów POS, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]