– Decyzja o wydzieleniu kolejnego działu, została podjęta w związku z coraz większą liczbą prowadzonych programów lojalnościowych i promocji wsparcia sprzedaży B2B przez agencję Unique One. Wraz z moim zespołem managerów, konsekwentnie realizujemy założone plany strategiczno-biznesowe na najbliższe lata. W 2018 roku otworzyliśmy dział eventowy pod marką Unique Events, a teraz powołujemy Unique Loyalty – mówi Grzegorz Bonder, dyrektor generalny UNIQUE ONE.
Na czele Unique Loyalty stanęła Magdalena Żebrowska, która jako loyalty account supervisor obejmie nadzór nad prowadzonymi przez agencję programami. Magdalena będzie również odpowiedzialna za rozwój całego działu Loyalty w Grupie Unique.
Zobacz również
– Bardzo konkurencyjny rynek oraz często dość agresywne działania graczy tego rynku wymagają dużej czujności, bieżącego monitorowania, a przede wszystkim specjalistów po stronie agencji, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą odegrają istotną rolę w walce o udziały rynkowe naszych klientów. Sukcesy i wzrosty sprzedaży marek klientów naszych klientów wzmacniają wizerunek Unique Loyalty jako eksperta w dziedzinie projektów lojalnościowych. Niewątpliwie Magdalena ze swoją wiedzą i doświadczeniem przyczyni się do tego procesu – podkreśla Grzegorz Bonder.
Magdalena Żebrowska zdobywała doświadczenie w agencji Nairobia pracując dla takich marek jak: Syngenta, Tikkurila, Timex, PSA, PPG, Red Bull, Ceramika Paradyż, Bridgestone czy Kampania Piwowarska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce