Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

UNIQUE ONE zaproszone przez Ministerstwo Finansów do konsultacji

Ministerstwo Finansów zaprosiło agencję marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE do dialogu technicznego w sprawie „zorganizowania i przeprowadzenia ogólnokrajowej loterii promocyjnej (paragonowej)”.
O autorze
1 min czytania 2014-10-14

Warunkiem udziału w dialogu technicznym było spełnienie wymogów w zakresie wiedzy i doświadczenia, odpowiadającym przedmiotowi dialogu technicznego. Ponieważ agencja UNIQUE ONE spełniała powyższe kryteria, czyli wykazała się zorganizowaniem i doświadczeniem w przeprowadzeniu gier losowych o zasięgu ogólnokrajowym i o wartości co najmniej 2 mln złotych, została zaproszona na spotkanie z Ministerstwem Finansów.

– Ministerstwo Finansów poprosiło mnie o dostarczenie stosownych dokumentów, poświadczających, jakie usługi wykonaliśmy w ciągu ostatnich trzech lat – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE i dodaje: – Gdy okazało się, że spełniamy te kryteria, zostaliśmy zaproszeni do rozmów. Następstwem dialogu technicznego będzie zaproszenie do udziału w przetargu na kompleksową organizację loterii.

Celem loterii będzie zachęcenie klientów do odbierania paragonów, które są dowodem na to, że usługa jest świadczona legalnie i zostanie od niej odprowadzony VAT. Kampania loteryjna ma się przyczynić do wzmocnienia postaw obywatelskich, a tym samym ograniczyć deficyt sektora finansów publicznych w 2015 r. poniżej 3 proc. PKB, do czego zobligowała Polskę Rada UE.

Zgodnie z koncepcją Ministerstwa Finansów raz w miesiącu w ramach loterii ma odbywać się losowanie nagrody głównej – samochodu rodzinnego, a dwa razy w miesiącu losowanie nagród dodatkowych. Łączna pula nagród miesięcznie ma wynieść ok. 100 tysięcy złotych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj